Hledání

Seznam výrobců
Kategorie obchodu
Způsoby platby
Dobírka Hotově Bankovním převodem mPeníze GoPay
Potápěčské kurzy
Nejprodávanější
Newsletter
Chcete dostávat informace o slevách, akcích a novinkách z našeho obchodu na email?:


FAQ - Často kladené otázky

Jak postupovat pokud jsem se uklepl a objednal chybný počet kusů nebo jinou položku?

Naši pracovníci Vám po objednávce vždy zavolají zpět a zde můžete jednoduše domluvit všechny opravy. Po konzultaci udělají všechny změny ve Vaši objednávce obratem za Vás.Pokud zavoláte Vy dříve, vše s Vámi proberou a opět udělají potřebné změny. Můžete též poslat další doplńující objednavku, kterou případně sloučíme s Vaší předchozí objednávkou.

Co mám dělat když mě oblek, boty, rukavice, ploutve atd. nesedí?

Žádný strach – našim zájmem je, aby jste se cítili ve zboží od nás dobře. Samozřejmě Vám zboží vyměníme za jinou velikost. Aby to vyšlo napoprvé:-) je dobré si u daného produktu projít odpovídající tabulky velikostí a určit při objednávce v detailu produktu správnou velikost. Jsme Vám vždy plně k dispozici a můžete využít našich dlouholetých zkušeností a Vše s námi konzultovat.

Mohu získat ještě slevu z vašich cen na internetu?

Jistě -slevu za platbu předem a další objemové slevy najdete zde.
Za Váš nákup si podle objemu můžete též vybrat i praktický dárek zde.

Kolik je dopravné a doběrečné při objednávce zboží?

Základní informace naleznete zde.
Česká republika - při objednávce nad 3000,-Kč bez DPH a hmotnostně do 31,5kg je poštovné již zcela zdarma.
Slovenská republika - při objednávce nad 10000,-Kč bez DPH a hmotnostně do 31,5kg je poštovné již zcela zdarma.

Pokud chci ještě něco doobjednat po již odeslané objednávce, jak mám nejlépe postupovat?

V zásadě je to jedno-buď pošlete další objednávku a naši pracovníci ji sloučí s předchozí,nebo nám zavolejte a uděláme vše za Vás.Toto jde do doby dokud není objednávka již uzavřena a připravena k expedici. Pozor na změny při platbě kartou nebo dalšími metodami ihned ( on- line) uhrazením a pak dalším rozšířením Vaši objednávky. Aby vám nebylo přičteno např. zbytečně další poštovné, nepřišli jste o slevy a bonusy a vše bylo správně, je lépe nás kontaktovat a domlivit po rozšíření Vaši objednávky zaslání doplňující výzvy k platbě (uhrazení rozdílu částky). Pak vše proběhne k vaši spokojenosti.

Máte kamenný obchod a disponujete zárukami a servisem na prodávané zboží?

Ano - naše zázemí vychází již z více jak 28 let zkušeností i z kamenného obchodu, potápěčské školy a tomu odpovídající kvality servisu a služeb. Záruční i pravidelný servis zajišťujeme na veškerý sortiment z našeho obchodu. Podrobnější info naleznete zde  autorizovaný záruční i pozáruční servis.
Na kamenném obchodě neprodáváme za internetové ceny.

Co se děje po potvrzení (odeslání) mé první objednávky?

Na Váš email Vám příjde zpráva s rekapitulaci Vaši objednávky a při Vaši první objednávce následně také Vaše heslo pro přihlášení do "Zákaznického centra".(heslo doporučujeme po prvním přihlášení změnit). Zde po Vašem přihlášení vidíte všechny potřebné údaje pro pohodlné sledování Vaši objednávky. Po obdržení objednávky Vám zavoláme a domluvíme termín expedice Vaši objednávky na Vámi udanou doručovací adresu.

Mohu svoji zakázku sledovat?

Po Vašem přihlašení do "Zákaznického centra" se u Vaši objednávky vždy dozvíte aktuální stav. V den expedice Vám příjde na Váš email informace o odeslání vč. čísla Vašeho balíčku podle kterého si můžete on-line sledovat průběh doručení danou službou k Vám.

Na můj email mě nic po objednávce nepřišlo?
Pokud není problém ve Vaší emailové poště (vyhodnocuje např.odpověd našeho eshopu jako spam), a je dobré se do tohoto adresáře nejdříve podívat. Mohla být v objednávkovém formuláři chybně zadána Vaše emailová adresa (překlep), nebo jste objednávku v konečné fázi neodeslali červeným tlačítkem a nebo se vyskytl další technický problém na vašem zařízení. V každém případě na Vaše došlé objednávky reagujeme zpětným telefonickým kontaktem v pracovní době (pokud není víkend, zavřeno, dovolená atd.) vždy do cca 1 hodiny po přijetí objednávky do naši administrace eshopu. Pokud vám tedy opravdu nepřišel po odeslání objednávky v krátké době odpovědní email s rekapitulací, tak je něco špatně a stačí nás kontaktovat a společně vše obratem opravíme a vyřešíme:-)

Zákaznické centrum
Zeptejte se nás
Obchodník Petr Král

Tel.:   483 317 117
Mob.: 603 293 626
Skype: deaws.cz

Rádi Vám poradíme a zodpovíme doplňující otázky k Vašim objednávkám.

Online chat

Ověřeno zákazníky
  • 18.03.2024 Anonymní
    Rychlé doručení a super komunikace
  • 19.02.2024 Anonymní
    velmi rychlá reakce, oceňuji , že se z obchodu ozvali telefonicky s potvrzením objednávky a tím i ochotně poradili, změnila jsem objednávku a úplně v pohodě. zboží dorazilo fofrem. jen samá pluska :-)
  • 07.02.2024 Anonymní
  • 17.01.2024 Anonymní
  • 20.12.2023 Anonymní
    Jsou to profíci ve svém oboru

Další recenze našich zákazníků

Facebook
Anketa
Jak jste se o našem e shopu dozvěděli?
Seznam.cz
21 % (3052x)
Google
12 % (1745x)
Jiný web
11 % (1609x)
V časopise
17 % (2407x)
Z inzerátu
12 % (1800x)
Od vašeho zákazníka
15 % (2094x)
Ostatní
12 % (1710x)
Zboží v akci
Novinky

Cena: 247,00 Kč

Běžná cena: 260,00 Kč
Ušetříte: 13,00 Kč

Vybíráme z nabídky

Cena: 162,00 Kč

Běžná cena: 180,00 Kč
Ušetříte: 18,00 Kč

Cena: 54,00 Kč

Běžná cena: 55,00 Kč
Ušetříte: 1,00 Kč