Chcete dostávat informace o slevách, akcích a novinkách z našeho obchodu na email?:
|
FAQ - Často kladené otázkyJak postupovat pokud jsem se uklepl a objednal chybný počet kusů nebo jinou položku?Naši pracovníci Vám po objednávce vždy zavolají zpět a zde můžete jednoduše domluvit všechny opravy. Po konzultaci udělají všechny změny ve Vaši objednávce obratem za Vás.Pokud zavoláte Vy dříve, vše s Vámi proberou a opět udělají potřebné změny. Můžete též poslat další doplńující objednavku, kterou případně sloučíme s Vaší předchozí objednávkou. Co mám dělat když mě oblek, boty, rukavice, ploutve atd. nesedí?Žádný strach – našim zájmem je, aby jste se cítili ve zboží od nás dobře. Samozřejmě Vám zboží vyměníme za jinou velikost. Aby to vyšlo napoprvé:-) je dobré si u daného produktu projít odpovídající tabulky velikostí a určit při objednávce v detailu produktu správnou velikost. Jsme Vám vždy plně k dispozici a můžete využít našich dlouholetých zkušeností a Vše s námi konzultovat. Mohu získat ještě slevu z vašich cen na internetu?Jistě -slevu za platbu předem a další objemové slevy najdete zde. Kolik je dopravné a doběrečné při objednávce zboží?Základní informace naleznete zde. Pokud chci ještě něco doobjednat po již odeslané objednávce, jak mám nejlépe postupovat?V zásadě je to jedno-buď pošlete další objednávku a naši pracovníci ji sloučí s předchozí,nebo nám zavolejte a uděláme vše za Vás.Toto jde do doby dokud není objednávka již uzavřena a připravena k expedici. Pozor na změny při platbě kartou nebo dalšími metodami ihned ( on- line) uhrazením a pak dalším rozšířením Vaši objednávky. Aby vám nebylo přičteno např. zbytečně další poštovné, nepřišli jste o slevy a bonusy a vše bylo správně, je lépe nás kontaktovat a domlivit po rozšíření Vaši objednávky zaslání doplňující výzvy k platbě (uhrazení rozdílu částky). Pak vše proběhne k vaši spokojenosti. Máte kamenný obchod a disponujete zárukami a servisem na prodávané zboží?Ano - naše zázemí vychází již z více jak 28 let zkušeností i z kamenného obchodu, potápěčské školy a tomu odpovídající kvality servisu a služeb. Záruční i pravidelný servis zajišťujeme na veškerý sortiment z našeho obchodu. Podrobnější info naleznete zde autorizovaný záruční i pozáruční servis. Co se děje po potvrzení (odeslání) mé první objednávky?Na Váš email Vám příjde zpráva s rekapitulaci Vaši objednávky a při Vaši první objednávce následně také Vaše heslo pro přihlášení do "Zákaznického centra".(heslo doporučujeme po prvním přihlášení změnit). Zde po Vašem přihlášení vidíte všechny potřebné údaje pro pohodlné sledování Vaši objednávky. Po obdržení objednávky Vám zavoláme a domluvíme termín expedice Vaši objednávky na Vámi udanou doručovací adresu. Mohu svoji zakázku sledovat?Po Vašem přihlašení do "Zákaznického centra" se u Vaši objednávky vždy dozvíte aktuální stav. V den expedice Vám příjde na Váš email informace o odeslání vč. čísla Vašeho balíčku podle kterého si můžete on-line sledovat průběh doručení danou službou k Vám. |
Petr Král
Tel.: 483 317 117 Rádi Vám poradíme a zodpovíme doplňující otázky k Vašim objednávkám.
Jak jste se o našem e shopu dozvěděli?
Seznam.cz
21 % (3184x)
Google
12 % (1832x)
Jiný web
11 % (1683x)
V časopise
17 % (2522x)
Z inzerátu
12 % (1872x)
Od vašeho zákazníka
15 % (2193x)
Ostatní
12 % (1790x) Cena: 5 660,00 Kč
Běžná cena: |